7 augusti

Felicia | 2012-08-07 | 14:06:25
Det regnar och är allmänt dåligt väder ute, så idag är en sådan dag då man får ta tag i allt viktigt som måste göras. Så idag får jag passa på att räkna matte och städa undan på mitt rum, så att jag har det ur tankarna när jag åker på fredag!





▲ KOMMENTARER ▲
▲ Alexandra
2013-02-05 | 15:26:09

Grymt fin du är!

Svar: Tack detsamma!
Felicia

▲ Joy malou Schubert - Set yourself free
2013-08-08 | 15:35:20

Jag brukar tänka likdant på dagar som den där :) Vart åker du? Hoppas allt gick bra med matten och resten av planerna som behövdes fixas.

Du är jättesöt! Tjusig. Kram

Svar: Haha, detta är lite förvirrande då jag skrev detta inlägg den 7 augusti förra året! Så kommer faktiskt inte ihåg :')Tack så mycket!
Felicia

▲ nicolinda.blogg.se
2013-08-08 | 19:21:51

Hahaha, oj! Jag såg aldrig datumet :P


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback