And I will try to fix you

Felicia | 2012-02-24 | 20:40:36

Tjugo i ett idag satte jag mig på tåget tillbaka mot Skåne och Lund. Hamnade på "quiet area" på tåget och då blev det mycket jobbigare med min prassliga subway påse och coca cola i handen, haha.

Sitter dock just nu och äter chokladbollar som jag var duktig och bakade innan. Imorgon åker jag till Jacob och då kommer lyckan sprida sig i kroppen igen.




▲ KOMMENTARER ▲
▲ Anonym
2012-02-24 | 22:14:10

kan inte du lägga in fler ego bilder? :3

▲ josefines.se
2012-02-25 | 22:55:48

fin blogg!



Var gärna med i min tävling om att vinna laptopskin:

http://josefines.se/2012/february/tavling-laptopsskin.html#comment



kram ♥


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback