Hon springer på taniga ben

Felicia | 2012-02-13 | 20:48:43

Idag var ingen bra dag, så jag återkommer imorgon, förhoppningsvis på bättre humör!
Under tiden lämnar jag er med det här:





▲ KOMMENTARER ▲
▲ My
2012-02-14 | 00:29:40

Sv: Oh oh oh do it! Det var så denna rundan av galna färger började hos mig. Körde rosa i topparna i oktober, men hade för mörkt så jag blekte till det och köpte turkos färg. Sedan ändrade jag mig innan jag la i turkos och skulle ha vitt hår. Och sedan blev det lila istället haha! Men kör dipdye om du tvekar, absolut! Det försvinner ju sedan!

▲ Matilda
2012-02-14 | 12:33:35

Hej söta du! Hoppas du har en härlig alla hjärtans dag! Just nu har jag en tävling på min blogg där man kan vinna en personlig almanacka så var gärna med och delta här: http://missbuttercup.blogg.se/2012/february/tavling-vinn-en-personlig-almanacka.html#comment :)

▲ My
2012-02-14 | 15:26:56

Sv: Ja, du minsann. Efter att i flera år misskött håret med svart, blont, brunt, svart, blont, och nittioelva andra färger som turkost, rosa, orange och rött så blir man lite känslig när håret äntligen mår bra igen och man älskar det. Älskade det, men det är fruuuuktansvärt tråkigt med den mellanblonda/solblekta-refrängen som går på repeat hela tiden överallt man än tittar, haha.



Jo tack, jag hoppas verkligen att det får ett slut snart. Tyvärr verkar det mer som att det utvecklas ett steg längre varje gång, denna gången nyser jag så fruktansvärt mycket att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Grimaserar a lot, to say the least hahaha.

Fangirlvarning utfärdad här, men jaaaa omg den är så grymt jävla bra. Vilken oerhört grym metafor. Älskar Wiehes texter, och Timbuktus version på låten är så asdjfsjdjs-killing!


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback