They can feel it all over

Felicia | 2012-02-15 | 20:57:46


Halkade mig fram på isiga gator i Landskrona imorse efter att jag överraskade Jacob igår och sedan spenderade natten där. Vi åt lite hjärtformad choklad och hade det mysigt. Så det var min alla -dag. Förutom det så brände jag några hundra spänn igår på de två tröjorna ovanför. Men det var det värt! Nu ska jag nog sätta på ett Gossip Girl avsnitt innan jag går och lägger mig tidigt.





▲ KOMMENTARER ▲
▲ ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!
2012-02-19 | 00:28:24

Tänkte bara tipsa om min nya tävling :D

http://adaras.se/2012/february/vinn-valfritt-smycke-fran-ninecitrus.html#comment

Hoppas du vill vara med! :) <3

▲ My
2012-02-19 | 18:22:20

Sv: Oj, herregud. Jag hade svart fram till mitten av mars förra året, brunt fram till början av maj, då slingade jag. Sedan slingade jag igen i juli och runt september började jag tröttna, men först i slutet av november började jag blondera haha! Har noll tålamod, har inte haft samma hårfärg ett helt år sedan 2007, I think haha!



De bollar mellan någon infektion (ospecifik.. lol), influensa och lunginflammation varje gång. Men de bryr sig inte om att undersöka det mer nogrannt, blir så irriterad.



Himla bra! Lyssnar nog på den nästan varje dag jag med... Haha!

▲ My
2012-02-19 | 20:00:31

Sv: Gör en dipdye, det blir nice!


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback