This life's so unpredictable

Felicia | 2012-02-27 | 22:25:59

Ungefär såhär känner jag mig just nu, men det var så jag såg ut i lördags i väntan på att få åka till Jacob. Vi hade en superfin helg tillsammans där vi bl.a. spelade kingdom hearts (första gången för mig) och åt kebabpizza. Idag slutade dock sportlovet och det kom en ångest kring 07:00 imorse när jag skulle dra mig upp ur sängen.

Änsålänge har jag överlevt dagen och för tillfället kämpar jag med att skriva en uppsats som ska vara klar på torsdag. Om jag lyckas ta mig igenom lite till av den så tänker jag belöna mig själv med gossip girl innan jag ska sova.




▲ KOMMENTARER ▲
▲ Josefin Borgman
2012-02-27 | 23:44:33

Svar: Tack så mycket! :D Den sidan kommer jag nog använda mig utav mycket senare när jag ska se The Hills! (:


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback