Torsdag

Felicia | 2012-02-02 | 20:58:43

Bilden är från i somras - presenter från Jacob på vår ettårs-dag 

Idag har inte riktigt varit min dag. Försov mig imorse och vaknade 10 minuter efter min buss hade gått. Så hade 10 minuter på mig att fixa mig och springa ut till nästa buss, men hade sån tur att jag kom till skolan i tid ändå! Hade en lugn dag i skolan med film och omdömesprat och sen hade vi sångare en tre timmars clinic med Cinque Cullar, en gospelsångare från Chicago. Så vi sjöng gospel då! Vilket faktiskt var rätt roligt.

Imorgon åker jag till Jacob och stannar där över helgen så uppdateringen kommer lida lite till!




▲ KOMMENTARER ▲
▲ Jossan
2012-02-05 | 09:58:54

fin blogg!



ska du göra något roligt idag? :)

▲ Millah - mamma till Amilia ❤
2012-02-05 | 13:15:27

Hej allt bra? :)

Har flera roliga tävlingar i bloggen: http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

Var jätte gärna med och tävla! Ha det bra ★ Kram // Millah


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback