18 månader kärlek.

| 2012-01-09 | 21:30:06
I fredags klockan halv tio på morgonen befann jag mig på ett tåg från Göteborg mot Lund för att där möta upp min pojkvän sedan 18 månader tillbaka. Vi firade ett och ett halvt år tillsammans genom att äta pizza + godis i massor och kollade på mångamånga filmer (bl.a. bästa hitta nemo). Hela helgen har jag spenderat med min älskling, därav inaktiviteten.


Jag älskar dig så mycket att det värker i mitt hjärta. Skulle jag förlora dig nu skulle jag bara vara ett tomt skal. Du är min bättre halva och den som lyser upp min värld. Du är det finaste jag vet och ditt leende gör mig knäsvag varenda gång. Mitt hjärta är ditt och jag vill inte ge det till någon annan. Såhär fin kärlek existerar inte ens på film.
Tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig.




▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback