29 juli

Felicia | 2012-07-29 | 19:01:26
Just nu befinner jag mig uppe vid Göteborg, vilket jag har gjort i ganska exakt en vecka nu. Har spenderat tid med min pappa och lillebror och solen har tittat fram en hel del. Så mycket solande + en heldag på Liseberg har jag hunnit med denna veckan. Fick också min lön i torsdags och har redan spenderat halva. 2000 spänn gick till en ny coldplay biljett, så om något mer skiter sig angående det nu så "brb-självmord". Men livet är bra.
    




▲ KOMMENTARER ▲
▲ Anonym
2012-07-30 | 01:06:36

Tja, allt bra idag?! :D

http://swaxu.bloggplatsen.se

▲ Anonym
2012-07-30 | 15:38:18

Vill du ha en lika stor blogg som kissie, kenza och foki?
Åka utomlands exakt när du vill?
Tjäna 40 - 50 000 genom att bara blogga?

Jag har hittat blogg-sidan där alla små bloggar kan tjäna 20-40 000kr.
även de under 18! Kolla här:
http://getrich.blogg.se

▲ Malva
2012-07-30 | 21:28:39

Hej, var gärna med och tävla om valfri produkt från idiwa.se i min tävling! :) Kolla gärna in och se om det är något för dig, allt du behöver göra är att skicka in din bästa sommarbild till [email protected]


Förlåt om du inte gillar den här typen av kommentarer. Ber om ursäkt, isf!


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback