Nya hårfärgen!

Felicia | 2012-06-01 | 22:17:14
Blev faktiskt riktigt nöjd, trots lite missfärgningar!





▲ KOMMENTARER ▲
▲ Jasmin - The dream of being famous!
2012-06-02 | 02:56:44

Hejsan planer för helgen? :)

Kolla gärna in mina kategorier "jag syr" och "åsikter&tankar" och säg gärna vad du tycker också! Vem vet du kanske gillar den? :)

Vad tycker du om mitt inlägg om illuminati säg gärna vad du tycker, har jag rätt eller fel? ---> http://jaasses.webblogg.se/2012/june/illuminati-tar-over-crack-krack.html#comment (direkt länk)

▲ Anonym
2012-07-14 | 12:13:24

Sjukt snyggt det blev!^
Hehe måste bara säga att jag älskar din blogg också.. Och din stil och ja.. Allt jag sett av dig här :$ haha sån stalkerstile! Nä men tänkte bara säga att jag älskar din blogg och hoppas du fortsätter vara dig själv och inspirera. Kram!

Svar: Oj, tack!
Felicia

▲ JESSICA
2012-07-15 | 00:36:38

SNYGGT !

Svar: Tack! :)
Felicia


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback