I feel my heart start beating to my favourite song

Felicia | 2012-03-25 | 18:42:02


Solen har kollat fram en hel del under helgen och jag har haft det superbra. "Köp mjölk, skriv bok" var hysteriskt rolig och det fanns tillfällen då man skrattade så mycket så att det blev svårt att andas!

Igår fick jag använda mig av mina skills och färga Jacobs hår och resultatet blev bra! På kvällen åkte vi in till Lund för att gå på bio och se "The Hunger Games", såklart. Hade sjukt höga förväntningar på den eftersom den första boken är äckligt bra. Och jag tyckte att den levde upp till mina förväntningar och var helt klart värd att se.

Förutom det så tog vi fram grillen för första gången i år och jag funderar på att dra fram min lugg igen och strunta i mittbenan ett tag. Men jag vet inte..




▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback