Jag har återuppstått ifrån de döda

Felicia | 2012-05-28 | 18:57:55
Lite så känns det i alla fall! Bloggen har fått vila i snart en månad, för mina tankar har varit på helt annat håll. Fick lägga extremt mycket energi på skolan, men nu närmar det ju sig sommarlov, vilket uppskattas!



Under tiden jag har varit borta så blev mitt hår rött (trivs sjukt bra i det) och solen har tittat fram och gett en liten början till solbränna. Har också fått besked om att jag har kirrat sommarjobb, så 18 juni - 6 juli kommer jag arbeta och få pengar som jag kan spendera i sommar. Jo, men livet är nog ganska bra just nu ändå.




▲ KOMMENTARER ▲
▲ Astrid
2012-05-28 | 23:14:25

Ditt hår blev sjukt fint Felicia!!


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback