The A Team | låttips

♫♪♫♪ | 2012-05-01 | 21:19:10
Hur kan jag ha missat Ed Sheeran? Jag är så jävla efter just nu, men god, så fort jag hörde låten kunde jag inte sluta lyssna. Så om ni inte har hört den, lyssna nu!





▲ KOMMENTARER ▲
▲ Victoria
2012-05-02 | 21:18:17

Hej och hallå! Jag heter Victoria och jag är en glad 19 årig musik älskande tjej med en lite mörkare goth/rock/punk/emo/scene stil, som älskar att blogga!

I min blogg kan du hitta allt från starka åsikter, texter att relatera till, skönlitteratur, Inspiration av olika slag,svar på stora frågor, kläder, galna frisyrer,frisyrer i galna färger, Musik,tävlingar,piercingar och tatueringar.



awesome right? :)

Fotografier kommer också in nu som då på bloggen, och till det har jag lite hjälp av en Pentax K-5 eller min telefon!



Sååå låter det roligt och interesant? följ mej på bloglovin , eller fråga om ett bloglovin byte! båda går lika bra! :)

*kram på dig och ha en jätte fin fortsättning på veckan! :) (och tack för du orkade läsa hela dethär :D meddelandet)



http://jinxedv.blogg.se/?tmp=02210454

Javisst ta en titt!

▲ Line
2012-05-02 | 21:31:12

Heey :)

Jag håller på att tävla om att bli bloggambassadör för Lensway och jag skulle vara väldigt tacksam om du/ni kunde rösta på mig :)



Det hade varit så snällt :)



https://www.facebook.com/mylovebasket

▲ johanna
2012-05-03 | 13:54:44

Fin blogg ! allt bra med dig ?:)

▲ Isacs Mamma
2012-05-05 | 01:38:55

Nu du söta du så är vinnarna upp i bloggen, och ja så klart en ny omgång!



Så kika och lämna en kommentar att du är med i nästa omgång i morgon :)



här kommer direktlänken:

http://isacsmamma.blogg.se/2012/may/dagens-bloggar-ny-omgang.html



Hoppas du får en Fin Lördag!

▲ Elin
2012-05-22 | 19:44:31

Ja de flesta säger också att den första säsongen är seg men att det blir jätte bra sen, värt ett försök! :D


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback