BLOPPIS - del 1

Bloppis | 2013-08-07 | 18:13:00
För ett tag sedan så rensade jag ut i min garderob, då det mesta inte användes. Så nu lägger jag upp allt här för en billig peng och det som inte blir sålt skänker jag bort. Om ni är intresserade av något så maila till [email protected] eller kommentera!



Plagg: Vitt linne med trianglar på i olika färger från JC
Storlek: S
Pris: 20 kr + frakt



Plagg: Rosa linne med grön text på från Gina Tricot
Storlek: S
Pris: 20 kr + frakt



Plagg: Gult linne med tryck på från Gina Tricot
Storlek: S
Pris: 20 kr + frakt

 
Plagg: Blå t-shirt med tryck
Storlek: M (killmodell)
Pris: 20 kr + frakt

 
Plagg: Röd t-shirt med tryck
Storlek: S (killmodell)
Pris: 20 kr + frakt

 
Plagg: Gräddvit stickad tröja
Storlek: Står inte, men gissar på L/XL
Pris: 20 kr + frakt

 
Plagg: Orange/vit randig tröja från Gina Tricot
Storlek: S
Pris: 20 kr + frakt

 
Plagg: Svart tröja med urringning i ryggen från JC
Storlek: S
Pris: 20 kr + frakt

 
Plagg: Svart t-shirt/tunika med paljetter på från Bik Bok
Storlek: S
Pris: 20 kr + frakt




▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback