BLOPPIS - del 2

Bloppis | 2013-08-07 | 18:24:00
För ett tag sedan så rensade jag ut i min garderob, då det mesta inte användes. Så nu lägger jag upp allt här för en billig peng och det som inte blir sålt skänker jag bort. Om ni är intresserade av något så maila till [email protected] eller kommentera!



Plagg: Vit t-shirt med tryck på från H&M
Storlek: S (killmodell)
Pris: 20 kr + frakt

 
Plagg: Ljusrosa Annoying Orange t-shirt
Storlek: L
Pris: 20 kr + frakt



 
Plagg: Mörklila Annoying Orange t-shirt
Storlek: L
Pris: 20 kr + frakt

 
Plagg: Grön t-shirt med tryck på
Storlek: S (killmodell)
Pris: 20 kr + frakt

 
Plagg: Svart t-shirt med tryck på
Storlek: L
Pris: 20 kr + frakt

 
Plagg: Ljusblå South Park t-shirt
Storlek: M
Pris: 20 kr + frakt

 
Plagg: Vit t-shirt med text på från Gina Tricot
Storlek: XL (liten i storleken)
Pris: 20 kr + frakt

 
Plagg: Lila t-shirt med tryck på
Storlek: S (killmodell)
Pris: 20 kr + frakt

 
Plagg: Vit t-shirt med tryck på
Storlek: XS
Pris: 20 kr + frakt




▲ KOMMENTARER ▲
▲ ♫♪ sandra
2013-08-07 | 19:39:35

- Nämen! vart är du med? :)

Svar: Jättesnabbt vid 04:07! :)
Felicia

▲ ❤ w i l m a ❤
2013-08-09 | 09:23:18

Finns den gräddvita stickade tröjan kvar? :)
Undrar i så fall om du vill visa hur den sitter på? :)

Svar: Ja, den finns kvar. Om du mailar mig så kan jag bifoga en bild där :)
Felicia


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback