Dynamic Duo & The Easedroppers

Events | 2013-08-17 | 15:43:27

 
 
 
 
 
 
 
 
Igår tog jag bussen in till Malmö för att kolla på när mina vänner i Dynamic Duo & The Easedroppers uppträdde på Malmöfestivalen. De är fruktansvärt duktiga och ni får gärna kolla in deras facebooksida här.




▲ KOMMENTARER ▲
▲ FlizanLizan
2013-08-17 | 15:51:26

sv: javisst e den :D

▲ JOY
2013-08-20 | 20:03:12

Hej! Suuuuper fin blogg du har! Love it! :) Men nu är det så att jag har en ganska ny blogg och jag vill självklart skaffa lite läsare så kolla gärna in den och säg vad du tycker genom att kommentera nått inlägg!

http://joys.webblogg.se/

Skulle betyda guld om du gjorde det! Kraaaaam :D :)

Annars ha en riktigt bra dag!! :)

Och jag har nu dessutom veckans blogg tävling! Skulle vara sååååå roligt om du deltog då!

http://joys.webblogg.se/2013/august/veckans-blogg-vinnare.html#comment


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback